Tuesday, 23 April 2013

Assalamualaikum w.b.t





Fuhhhh...
Sekian lma xupdate...nk taip entry ni pn dok tkebil2 cari ayat...
diari yg xserupa diari dah..hehehe

Cepatnya mse blalu...
Rutin harianku  pn dah b'ubah 100% semenjak kehadiran si kecik. 
Suami + anak + kerja + rumah. 
pertambahan dlm menguruskan anak sorang je punn kann...overr la plk. hehehe.
 Ada masanya bila terasa penat ringan je mulut mengeluh & mbebel. 
Ya Rahman, ampuni aku.....sungguh aku mudah lupakan nikmat yg Engkau hadirkn buatku...
Then, tarik nafas dalam2..wake up! jgn mengeluh....istigfar....



yang pasti, 30.04.13 ni usia adik 6 bln dahh .. dah bole mamamm..kan kan kann..
dengan semangat yang jitu (la sgt), 
akhirnya aku jumpa buku ni... 


 (wahai anakku aufaa hannah....inilah bukti betapa gigihnya mama nk memasak utkmu...huhu)
 


syukur Alhamdulillah....
 incik suami telahpun selamat kembali dari operasi daulat di Lahad Datu...
selama hampir 1 bulan berpisah...
tiada yang lebih bermakna melihat insan tersayang berada didepan mata. 





 Ok, tu je.
byk cerita nk share tapi kna hold dulu ye.....
xsempat nak taip panjang lebar....
nak  jemput si kecik ni kt rumah pengasuh..



 wassalam.... 
 









 

2 comments:

  1. Ala tomeynya aufaa hannah.Mata tu yang mengancam.Semoga kegigihan dan usaha mama memberikan makanan berkhasiat buat aufaa akan dipermudahkan Allah dan aufaa membesar dgn sihat dan cerdas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah Yana...smg dpmudahkNya...Aamiin

      Delete