Tuesday, 5 June 2012

 

Alhamdulillah.....syukran ya Allah......


Mama telah memasuki ke trimester kedua... Tiada lain yang mama doakan selain dari dipermudahkan melalui hari-hari mendatang,kesihatan  adik dalam rahim mama serta kebahagian Zaraa Batrisya di jannah.  

 

Mama juga doakan kebahagian bakal mama & mama-mama bidadari syurga  diluar sana. Semoga Allah s.w.t memperkenankan doa-doa kita. 

Insya Allah...Aamiin Ya Rabal Alamin... 

 

Al Fatihah buat mereka yang telah tiada & mendahului kita.....




2 comments:

  1. Assalamualaikum mama zarra. Saya nurehan. Saya juga ibu yang telah diuji dengan ujian kehilangan. Sehingga saat ini air mata peneman saya. Bagaimana yer saya dapat menghubungi mama zarra kerana ada beberapa perkara yang ingin saya tanyakan pada mama zarra. Terima kasih

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam nurehan ... nk tnye ape yek....
    bole email sy ye..syah_3061@yahoo.com.my
    Insya Allah sy akan reply d email..

    ReplyDelete