Tuesday, 6 September 2011

Mama demamm.....

...slmt hari raya sayang......

mama & abah dah ada kt rumah kita. arini mama xblh kontrol. laju je air mata mama nitik tgk baju yg spttnye zaraa pakai time raya ni, bby org len pkai. mmg mama sedekahkn baju 'febret' tu kt org. baju tu yg plg mmg suka. mama beli on9 time mama ngndungkn zaraa 6bln. cantek bju tu syg....lg cantik kalau syg yg pkai. xpe yek,,syg dah pakai baju cantik kat sna kan...

dah dekat 1mgu mama batuk...arini abah belikn mama ubat batuk lg. mudah2an batuk mama kebah. ujg mgu ni abah dah stat msk operasi 3mgu.. tinggal lh mama srg2. mama xtaw cmne nnti...mmg tp mlm mama nangis sbb sunyi.

mama doakn zaraa baik2 saje kat sne. xde hari mama lalui tanpa igt or rindukn zaraa. mama syggg zaraa sgt2. peluk cium mama utk zaraa. doakn mama kat sni ye syg..


"Ya Tuhan, betapa hebatnya perasaan yang Engkau kurniakan..ku mohon Ya Allah kurniakan ku jua kekuatan daripadaMu untuk menghadapi kerinduan yang telah Engkau anugerahkan buat ku..."

No comments:

Post a Comment